„Stimați pasageri, TAROM și Ursus Cooler v-au pregătit o surpriză” – se aude în difuzoare la scurt timp după decolare. Aș fi crezut că, după ce am transformat pasiunea pentru călătorii într-un mod de viață, vor fi puține lucrurile care mă vor surprinde la bordul unei aeronave. Și, totuși, acest lucru s-a întâmplat în timpul unui zbor TAROM pe ruta București-Barcelona. Nu a venit sub forma unei doze de Cooler, deși aceasta a fost parte din surpriză (iar mulți dintre pasageri au primit-o cu zâmbetul pe buze). Și nici sub forma „Instrucțiunilor de chill” care au însoțit dozele. Surpriza cea mare, pentru mine, a fost să îmbrățișez, fără să conștientizez pe moment, ceea ce Ursus Cooler ne îndeamnă să facem – adică un chill total. Cumva, cele câteva sfaturi înscrise și ilustrate pe pliant mi-au rămas în minte în timpul petrecut în Barcelona. Și, mai mult decât atât, m-am simțit bine făcând asta. Fără sentimente de vinovăție că nu merg la Sagrada Familia (deși mi-ar fi plăcut să o revăd). Fără să mă grăbesc să ajung într-un loc ca, mai apoi, să alerg către un altul.

Cooler & Tarom

Pasagerii de pe ruta București-Barcelona și retur (a doua zi) au primit o surpriză, și anume Instrucțiunile de chill în vacanță și doze de Cooler, cu ajutorul cărora pot câștiga o vacanță exotică în valoare de 5.000 de euro. Pentru mai multe informații, vă invit să citiți acest articol sau să accesați site-ul dozadecooler.ro.

Instrucțiunile de chill pe care am putea să le respectăm cu toții, mai des

Am călătorit la Barcelona alături de Ursus Cooler și TAROM

Acolo, s-a întâmplat ceva care mi-a schimbat cursul acelei zile. Am plecat în Barcelona pentru o paella, însă m-am gândit că aș putea merge puțin la Sagrada Familia, poate și la mozaicurile din Parc Guell, puțin pe Las Ramblas, eventual și în Port Vell, apoi pe plaja Barceloneta și, la finalul zilei, să admir spectacolul fântânilor din Plaça d’Espanya. La peste zece mii de metri altitudine, tot ce am făcut a fost să citesc niște instrucțiuni jucăușe și să mă regăsesc în toate situațiile ilustrate. La sol, însă, am renunțat complet la ideile pe care le aveam când am plecat de acasă. M-am oprit când am simțit, am mers lent, am făcut pauze ori de câte ori mi-am dorit. Mi-am dat voie, pentru câteva clipe, să fiu, fără să mă gândesc unde ar trebui să merg după.

Am mâncat înghețata mea preferată.

Am admirat artiștii stradali și le-am apreciat activitatea.

Am băut suc de cocos și fructul dragonului în piața La Boqueria.

Am privit pescărușii din port și m-am așezat lângă ei.

Am mâncat paella pe Las Ramblas.

M-am întins pe nisip și am încheiat seara pe plajă.

Am privit cum luminile teraselor încep să se aprindă, am asistat la un spectacol live oferit de un localnic, i-am urat „La mulți ani!” unui sărbătorit de la masa de lângă mine.

La micul local de pe plajă, eram oameni din toate colțurile lumii, din România până în Brazilia. Cu toții aveam ceva în comun: eram în cel mai bun loc în care puteam fi în acel moment. Eram chill și fericiți. Nu ne grăbeam nicăieri.

Cooler & Tarom

Fotografii nu am prea multe să vă arăt, pentru că, fără prea mari eforturi în acest sens, am renunțat la telefon și la camera foto.

Planul inițial a fost să beau această doză de Cooler pe plajă; cum întreaga excursie a fost bazată pe lucruri spontane, am făcut ceva mai bun cu doza mea: i-am oferit-o unui localnic curios, iar reacția lui a fost cel mai frumos lucru din acea zi, pentru că s-a bucurat tare de cadoul primit. Ulterior am aflat că există și în Spania o băutură similară, foarte îndrăgită.

Așa a arătat pentru mine o mică plimbare în Barcelona, unul dintre orașele mele de suflet. Pentru toți pasagerii aeronavei, invitația la chill a venit în timpul zborului și, alături de ea, și posibilitatea de a câștiga o vacanță exotică în valoare de 5.000 de euro. Unii dintre pasageri și-ar fi dorit să înscrie pe loc codurile unice pe dozadecooler.ro, alții s-au bucurat de bere, iar alții, printre care și eu, au reflectat asupra a ceea ce o vacanță înseamnă.

Întreaga experiență video poate fi urmărită aici

TAROM și Cooler ne-au sfătuit să uităm de liste și de planuri, de telefoane, alarme și aparate foto și să ne concentrăm mai mult pe singurul moment care contează, și anume cel prezent. Să facem ceea ce simțim, fără a avea vreo urmă de vinovăție apoi. Este ciudat cum, după ani întregi în care fiecare zi din vacanțele mele a fost un semi-maraton, în care oricât de obosită m-aș fi simțit, nu-mi permiteam „luxul” de a mă opri, am ascultat un mesaj care a ajuns bine într-o cameră a minții mele și m-a făcut să „evadez”.

Cooler ne trimite în destinații exotice – ce înseamnă „exotic” doar noi stabilim. Eu vreau să vă invit să faceți acest exercițiu mai des. Și îmi propun să îl fac și eu. Fără regrete că am ratat o catedrală, fără fugă pentru a fi într-un anume loc, la o anume oră. Cu simțurile mai bine activate. Cu un zâmbet în plus, cu un „Mulțumesc!” mai mult.

Indiferent dacă suntem pe punctul de a pleca în vacanță, dacă tocmai ne-am întors dintr-una sau dacă suntem cu gândul la un concediu, instrucțiunile de chill sunt pentru fiecare dintre noi. Pentru pasagerii Tarom, ele au fost prezentate atât la zborul către Barcelona, cât și la cel de retur, de a doua zi. Pentru toți ceilalți, ele ar putea fi aplicate în orice moment.

Atunci când ne vizităm prietenii și petrecem cea mai mare parte a timpului pe telefon.

Atunci când ne luăm joburile cu noi acasă.

Atunci când vrem să realizăm 100 de taskuri.

Atunci când alergăm din ce în ce mai repede, în fiecare zi. Către orice.

Haideți să fim chill oricând, nu doar în vacanțe! Viața este prea cool pentru a nu fi și noi cooler!

Cooler & Tarom

Concediul după concediu este pentru fiecare dintre noi. Și tu poți avea parte de o vacanță de vis, trebuie doar să nu uiți să te bucuri de ea!

Citește și: Când știi că este momentul să pleci într-o nouă vacanță?