De când am început să scriu pe propriul blog, visatorprinlume.ro, am încercat să aflu cât mai multe informații ce m-ar putea ajuta în activitatea pe care o desfășor. Informații de la cei care au pornit dinaintea mea pe acest drum, care s-au confruntat deja cu multe dintre aspectele pe care acum le descopăr, aspecte firești, pe care cu toții le întâlnim, mai devreme sau mai târziu, pe parcursul nostru.

Rețelele de socializare au devenit unul dintre principalele motoare de promovare a activității noastre, indiferent de domeniul în care activăm. Iar, în cazul bloggerilor, întreaga activitate se desfășoară în mediul online. Chiar dacă sursele de inspirație sunt „pe teren”, în cazul meu și al celorlalți bloggeri de travel, rezultatul final este ceea ce publicăm, sunt impresiile culese din timpul călătoriilor (sau a documentărilor noastre). Desigur că „spațiul” nostru de desfășurare este blogul, însă, fără o promovare adecvată, în majoritatea rețelelor de socializare, experiențele pe care le povestim nu vor avea impactul pe care noi ni-l dorim. Concluzia este că o bună comunicare în mediul online este cheia succesului, mai ales în această perioadă, în care viteza cu care circulă informațiile este uluitoare, în care majoritatea dintre noi utilizează foarte des device-uri conectate la internet, acesta devenind o veritabilă sursă de documentare, dar și de promovare.

De aceea, vineri, 9 iunie a.c., la ARCUB București se va desfășura Top Social Brands Conference 2017, eveniment organizat de Revista BIZ, dedicat strategiilor de social media ale marilor branduri de pe piața locală, care va reuni reprezentanți ai agențiilor de PR, bloggeri, influenceri, oameni care cunosc fenomenul social media și importanța online-ului. Este pentru prima dată când particip la acest eveniment, fiindcă anul trecut, când a fost organizat, abia îmi lansam blogul și făceam primii pași în acest mediu. Acum pot spune că am acumulat un bagaj de cunoștințe și că am învățat să le și aplic, însă, comunicarea cu cititorii este în permanență schimbare, așa cum sunt și nevoile acestora. De fapt, întreg mediul online este în continuă evoluție și, deși încercăm cu toții să livrăm conținut cât mai relevant și documentat în articolele noastre, trebuie să cunoaștem și mijloacele prin care să reușim să facem acest lucru. Pentru că totul este un întreg și așa și trebuie tratat, de la efectuarea cât mai multor călătorii (în cazul bloggerilor de travel), la realizarea de fotografii care să transmită cel mai bine atmosfera din locurile vizitate, la transpunerea experiențelor în scris (și nu numai, pentru că, uneori, mijloacele video și foto se dovedesc a fi mult mai puternice), până la alegerea mediilor de promovare, dar și a modalităților prin care facem acest lucru.

Așadar, dacă și voi sunteți interesați să descoperiți cele mai noi tendințe în ceea ce privește social media, pe data de 9 iunie ne vedem la Top Social Brands Conference 2017, eveniment pe care îl aștept cu nerăbdare și despre care vă voi povesti, în detaliu, ulterior.


Pentru înscriere, accesați acest site: http://www.revistabiz.ro/topsocialbrands2017/

Sursa Foto: Revista BIZ